יום שלישי, 19 בפברואר 2013

להתחתן בדולר

 האם ההנחות ומבצעי סוף העונה של הרבנות ,שאם הייתי קופרייטרית הייתי קוראת להם 1+1 , אכן יחזירו את הזוגות  אל מדרגות הרבנות ?

 אחד מתוך חמישה זוגות בוחר להתחתן בחו"ל ולא לעבור את התהליך,המתיש לדעת רבים, שדורשת הרבנות.
"נו אז איך חיי הנישואין?"
הסיבה שהתהליך נתפס על ידי זוגות רבים כמתיש הוא בעיני לאו דווקא עניין הכסף,  אלא האופן בו מציגה אותו הרבנות לבאים, בכל זאת,  בשעריה.



ההרצאה שמחייבים את הבנות (נשים-TO BE)לעבור אצל הרבנית בת-שוע (אלוהים עדי שככה קוראים לה)  בנושא "טוהרה"  סתמית ורפטטיבית.

ההרצאה המחייבת לזוגות הוציאה את בן הזוג שלי עם מיגרנה ועם השאלה "אז מה היא אמרה בעצם בשעתיים וחצי האחרונות?(והיא היתה בת-שעה)



אני מאלה שמאמינים שאין חומר לא מעניין, 
יש מורה שלא יודע להעביר אותו בצורה מעניינת 

 רק חבל שהרבנות, במקום לנצל את המומנטום, להלן - הפעם, האולי יחידה, בה כף רגלם של צעירים חילוניים ידרכו במחוזותיה, כדי  להראות להם את היופי והמהות שכן יש ביהדות ובמנהגיה,
בוחרים להפוך את התהליך למעורר דחיה ובעיקר נטול מהות.

 והרי כל עניין הנישואין הוא רעיון של מהות, הרי חיינו ביחד עד עכשיו לא רע..ומה בעצם ישתנה מעכשיו?

 אז בתור נשואה טרייה אני מוכנה להודות שבינתיים לא השתנה הרבה,  אבל בכל זאת, "זה יותר כיף" כמו שאני נוהגת לומר לכל מי ששואל אותי "נו אז איך חיי הנישואין? " .. מה כיף? הרעיון הזה שהתחייבתי, הרעיון הזה שאין לאן לברוח ושרצוי, לא בשביל אף אחד אלא בעיקר בשביל עצמי, להתמודד!,  להתמודד עם כל קושי שמתעורר מתוך אמונה שזה המקום שבו בחרת להיות ושכנראה היו לך את כל הסיבות טובות לבחור בכך ( ונשים אף פעם לא טועות!!!!) תמיד נעים להיזכר בסיבות האלה .. . ולמי שמחוייב באמת הן רק מתרבות..


אז עד שהרבנות תעשה בדק בית, חברה בריטית לא כשרה אבל סופר יצירתית בשם concept shed המציאה מכונת נישואין אוטומטית, 

כמו המכונות שמכניסים שקל ובדרך כלל (לא!) מוציאים בובה של בובה פנדה, במכונה הזאת תוך כמה דקות אפשר להינשא , כמובן בנוכחות עד (שיכול להיות גם קבצן שנתקלתם בו רחוב) ,ולקבל אישור נישואין, זוג טבעות מפלסטיק (הרעיון מאחורי טבעת הנישואין ביהדות הוא שהיא צריכה להיות פשוטה כדי שלא יהיה חשד שאחד מבני הזוג התחתן עם השני רק בשביל הכסף) , ויש אפילו שיר חופה קיטשי למהדרין  , מה זה משנה הרי בכל מקרה נישואין זה רק עניין של מהות לא ?

חוץ מזה אולי בגלל התחרות במחירים  ( צריך  להכניס למכונה רק דולר אחד בשביל אישור, רב ודיג'יי :) ברבנות יסכימו להוריד עוד קצת את המחירים, הרי גם ככה 'הכל כאן זה מסחרה'.
 אז תתעלמו מכל המסחרה שבחוץ ותעשו רק מה שטוב לכם ועושה לכם כיף באופן מהותי.
אחינועם  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה