יום רביעי, 24 באוקטובר 2012

גברת רואים לך את המותן כסל - NIKE WOMAN X-RAY LIMITED EDITION

מהיום כבר לא צריך קורסי מודעות עצמית, כי בקולקציה החדשה והמוגבלת של נייקי לנשים, כך הם מבטיחים,
 "יראו לך את החוזק הפנימי"

 NIKE WOMAN השיקו היום את קולקציית הX-RAY , מהדורה מוגבלת של טייצים לנשים העשויים מחומר נצמד, מחמיא וסופג זיעה, עם הדפס דיגיטלי של ה. . . עצמות שלכן . 

 אפשר לחשוב שהקולקציה נוצרה בהשראת ה HALLOWEEN- " ליל כל הקדושים" המתקרב (למרות שקשה לי להאמין שמישהי תשקיע 90$ בתחפושת לא מקורית של שלד:),
או אולי בהשראת טרנד הגולגלות שנמצא בכל מקום.

ואולי זה הדיון הציבורי על אנורקסיה שעורר מחדש קארל לאגרפלד וההתבטאויות המרגיזות שלו על אדל ("יש לה פנים יפות אבל היא שמנה מידי".) או התבטאויות אחרות שלו כנגד קידום החוקים נגד אנורקסיה ("אף אחד לא מעוניין להסתכל על נשים מלאות, קל וחומר כשהן מהלכות על מסלול הדוגמנות"). 

לאגרפלד אמר את הדברים בעקבות ההחלטה האמיצה של מגזין הנשים הגרמני היוקרתי "בריז'יט" לא לפרסם יותר תמונות של דוגמניות רזות מידי ולהשתמש בנשים עם מידות "אנושיות". 
 לזכותם של נייקי יאמר שבתצוגות האופנה שלהם הם מתעקשים על דוגמנים שנראים בריאים, ספורטיבים ואנרגטיים!!(אני הייתי עדה לכך שהם פסלו רקדנית מלהופיע בתצוגה כי היא היתה רזה מידי).

זו ללא ספק התשובה הפשוטה לדיון ה"לעוס" אך החשוב נגד אנורקסיה, שיש לזכור שהיא קודם כל מחלה איומה והרסנית שיכולה לגרום למוות. ואני לא אומרת שרקדניות הם הדוגמניות הבאות,  אלא שאנרגיה היא הדבר הבא - 


 לגרפלד בעצמו אמר על התצוגה האחרונה של שאנל ש"אנרגיה היא הדבר הכי חשוב בחיים וכל השאר בא אחר כך.." - אז הוא לא כל הזמן מדבר שטויות ..ואנרגיה היא לחלוטין הדבר הבא!
במודעת הדרושים שאני רואה בדימיוני כתוב "דרושות דוגמניות עם חוזק פנימי להפקת אופנה ".   אני כבר סקרנית לראות את זה קורה

וכמו ששלטי החוצות של נייקי אומרים : ויפה שעה אחת קודם. 
(לך תתווכח עם שלט בגובה של 50 קומות)

אחינועם
 
 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה