יום רביעי, 30 במאי 2012

בגדי המלכה החדשים




כמו שבנות סקס והעיר הגדולה מדברות על סקס בקול רם ולא מתביישות וזה הופך אותן לנשים חזקות  שיודעות מה הן רוצות, כך פועל הרעיון של אופנת הדאנסהול ממנו שאוב טרנד הבגדים השקופים : 

אנה דלו-רוסו עורכת ווג יפן
 "אני מתלבשת חשוף ושקוף כי אני גאה בגוף שלי ובחלקי הגוף שלי,מודעת לכוחם ולא משנה באיזה גודל הם..."  


מקורו של סגנון הדאנסהול בג'מייקה אבל הוא כל הזמן מסביבנו. וכשאני אומרת דאנסהול אני לא מתכוונת רק לריקוד או למוזיקה, אלא לסגנון שלם שכולל סגנון לבוש ש"מכסה טפח ומגלה טפחיים" (וככל שהטפחיים עסיסיים יותר Da better..),לבוש שהייתם קוראים לו "לבוש חדר מיטות", "X-RAY WEAR",או בעברית :"איך היא העזה לצאת ככה מהבית?!"
הוא כולל בגדים קצרים מאוד,תחרות ובדים שקופים, גרבונים, ירכונים. יש גם סגנון לגברים אבל עם כל הכבוד לגברים הסיפור של הנשים קצת יותר מעניין.        
        
רואים רחוק רואים שקוף

 דאנס-הול בתרגום לעברית זה מועדון-ריקודים והנשים הללו, בכל הגילאי ובכל הגדלים, למעשה מאפשרות לעצמן ללבוש ביום יום את הבגדים שאנחנו לובשות למועדונים בלילה כשחשוך ו"אף אחד לא רואה"
 את בגדי הציד, הבגדים שבהם אנו נראות ומרגישות כמו החלום, וכמו שאמרה דמותה של אגראדו בסרטו האלמותי של אלמודובר הכל אודות אמא :"ככל שאנחנו דומות יותר לחלום שלנו אנחנו יותר אותנטיות"

                                         הקיץ מותר גם לחלום בהקיץ ואפילו מומלץ. 

לחלום בתל אביב
חלום באורנמנטים
לישון.. אולי לחלום. המלט
גם לגברים מותר לחלום.  Astrid Andersen



לחלום בשרוולים נפוחים
לחלום בשרוולים חשופים



לחלום על תיק שקוף של 'הרמס'
זה לא חלום זו קייט מוס 

סטודיו 54 ה-'דאנס הול' של כל הזמנים, כמו בחלום 
רואים שיש לך ריי-באן

רואים לך. (נקודה) ג'ין בירקין



אחינועם .












תגובה 1:

  1. Looking for a hackney man and van service? We can move you from anywhere in the UK to anywhere in Europe. We are the Man And Van Hackney number 1 man and van company. Packing up your house for the big move can be a long and arduous process, but with the right removal company like Supreme Man and Van (Hackney), you can rest assured that your most precious belongings will be taken care of. Supreme Man and Van will ensure that your belongings are taken care of in the packing process, so you won’t arrive to your new house to find new scratches or markings on your furniture. 

    השבמחק